ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΩΤΟΚΙΩΝ 1083/1980 Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΩΤΟΚΙΩΝ 1083/1980 Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ

 ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ 

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΩΤΟΚΙΩΝ 1083/1980 .Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ 


Νόμος 1083/1980: Η αρχή του τέλους για την Ελληνική Βιομηχανία.
 [Ιστορικό και λεπτομέρειες]
που αποδεικνύουν ότι: 




Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ
6 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 8 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 1083
ΤΗΣ 30/10/1980


(ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Ν. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΕ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ Π.Α.ΣΟ.Κ ΑΠΟ ΤΟ 1981
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΙΣΧΥ)


 
ΚΑΙ Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΣΑ
 

ΑΠΟΦΑΣΙΣ
ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ 289, ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΣ 30/10/1980
 

ΕΓΙΝΑΝ ΣΚΟΠΙΜΩΣ
 
ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΝ ΓΈΩΡΠΚΗΝ, ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΝ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΗΝ, ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗΝ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΝ
(ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ),
 

ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΩΣΤΕ, ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ
ΤΗΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ,
ΑΠΟ
25% ΠΟΥ ΗΤΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1970, ΣΤΟ
12% το 1996,


ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ
ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΝΕΡΓΊΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΩΝ
ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΤΛ., ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

 

ΑΠΟ
700 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΟ 1974
ΣΕ 8 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΤΟ 1981
ΚΑΙ


ΣΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 40 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΏΝ ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΤΟ 1996

[το δημόσιο χρέος σήμερα εν έτει 2015, έχει ξεπεράσει τα 500 δισ. ευρώ, βλέπε: άρθρο του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μιου Αθηνών κ. Γιώργου Βάμβουκα με τίτλο: «Το δημόσιο χρέος ξεπέρασε τα 500 δις ευρώ» (εφημ. Kontranews 7 Ιουνίου 2014, σελ.2)]
 

ΚΑΙ
ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ- ΝΑ ΑΝΕΛΘΕΙ 


ΑΠΟ 114 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ ΤΟ 1974, 
ΣΕ 35 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΧ. ΤΟ 1996.

 -------

Ποινικός Κώδικας και Νομολογία 

Ο Ποινικός Κώδιξ στο άρθρο 404 και στην λέξη "τοκογλυφία", αναλύει αυτήν, ως εξής:
 
"Όποιος σε δικαιοπραξία για την παροχή οποιασδήποτε πίστωσης, ανανέωση της ή παράταση της προθεσμίας πληρωμής εκμεταλλεύεται την ανάγκη, την πνευματική αδυναμία, την κουφότητα την απειρία ή την ψυχική έξαψη εκείνου που παίρνει την πίστωση, συνομολογώντας ή παίρνοντας για τον εαυτό του ή για τρίτον περιουσιακά ωφελήματα, που ανάλογα με τις ειδικές περιστάσεις είναι προφανώς δυσανάλογα προς την παροχή του υπαιτίου, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών και με χρηματική ποινή. " (Π.χ. όπως στην περίπτωση που ίσχυσε επί 17 χρόνια και ακόμα σχεδόν ισχύει, όπου το 1.000.000 δρχ. διά του τριμηνιαίου αντοκισμού σε 20 χρόνια, γίνεται 1 δισεκατομμύριο 24 εκατομμύρια, σε 30 χρόνια 32 δισεκατομμύρια και σε 50 χρόνια, 33 τρισεκατομμύρια 552 δισεκατομμύρια! δρχ.) 

[σημείωση δικής μαςστο τέλος της ανάρτησής μας μπορείτε να μελετήσετε μια μαθηματική απόδειξη των ανωτέρω, όπως την σημείωσε ο Σωτ. Σοφιανόπουλος. Το εν λόγω απόσπασμα αντλήσαμε από το βιβλίο του Σ. Σοφιανόπουλου: "Ώρα μηδέν της Ελληνικής Παραγωγής και Οικονομίας". 
-Σημειώστε (στο παράδειγμα) ότι πρόκειται για κεφαλαιοποίση των τόκων, ήτοι στο δεύτερο τρίμηνο τοκίζεται το αρχικό κεφάλαιο συν τους τόκους του πρώτου τριμήνου και όχι μόνον του αρχικού κεφαλαίου].
 
Περαιτέρω δε εις την παράγραφον 4 του ιδίου άρθρου, λέει ότι αν η πράξις των πιο πάνω παραγράφων τελούνται από νομικά πρόσωπα, ποινική ευθύνη έχουν οι Διοικητές και οι Διευθυντές τους. Στην προκειμένη περίπτωση, οι Διοικητές και Διευθυντές των Τραπεζών, οι οποίοι διέπραξαν το έγκλημα της τοκογλυφίας, και συνεχίζουν να το διαπράτουν υποχρεώνοντας τους δανειοδοτουμένους από ανάγκη, από πνευματική αδυναμία, από απειρία κτλ., να δεχθούν την δανειακή σύμβαση να υπαχθεί στους όρους του αλληλόχρεου λογαριασμού. Ως περαιτέρω θα αποδείξωμεν και διά της νομολογίας, αλλά και του Εμπορικού Δικαίου (Αναστασιάδης), αλληλόχρεος λογαριασμός δύναται να υπάρχει μόνον όταν υπάρχουν δυνατότητες αμοιβαίων λογιστικών εγγραφών. Ο διακεκριμένος νομικός Μιχαήλ Αντωνόπουλος, εις το παρελθόν εξέδιδε ένα περιοδικό με τον τίτλο « Συλλογή Νομολογίας» . Εις τον τόμον Β' του 1971, υπάρχει η απόφασις 2811 του 1970 Ειρηνοδικείου Αθηνών, η οποία αναλυτικώς δημοσιεύθη εις το Νομικό Βήμα του 1971, σελίς 523. 

Σε αυτήν ξεκάθαρα αναφέρεται:

"Αλληλόχρεως λογαριασμός υπάρχει οσάκις εκ των συναλλαγών μεταξύ των συμβαλλομένων προκύπτουν εκατέρωθεν απαιτήσεις και οφειλαί εις τρόπον ώστε να είναι άγνωστον εκ των προτέρων,ποιος εξ' αυτών, κατά την τελικήν εκκαθάρισιν θα είναι οφειλέτης ή πιστωτής του άλλου, δεν υπάρχει δε τοιούτος (δηλαδή αλληλόχρεως λογαριασμός) οσάκις κατά την φύσιν της συμβάσεως ο εις καθίσταται μόνον πιστωτής κα ουδέποτε οφειλέτηςο δε έτερος, μόνον οφειλέτης. "(Εισ. Ν. Α.Κ. 112). Είναι ελλειπής δε η αγωγή μη προσδιορίζουσα το είδος της συμβάσεως και η συζήτησις αναβάλλεται προς διόρθωσιν ή συμπλήρωσίν της. (Κ. Πολ. Δ. 112, 216, 231, 227) (Ειρ. Αθ. 2811/70)

Αυτή ακριβώς είναι και η περίπτωσις όλων όσοι σαν άτομα ή σαν επιχειρήσεις έχουν δανειστεί από τις Τράπεζεςδιότι πάντοτε η Τράπεζα ήταν ο πιστωτής και ουδέποτε ο οφειλέτης. Ως εκ τούτου, όπως σαφώς αναλύει και εις το Εμπορικόν Δίκαιον ο Αναστασιάδης, σελίς 930-931, επικαλούμενος μάλιστα και διεθνή βιβλιογραφίαν, Γαλλικήν και Γερμανικήν, ο αλληλόχρεος λογαριασμός γίνεται πάντοτε μεταξύ ας πούμε δύο Τραπεζών ή δύο εμπόρων, και ποτέ μεταξύ δανειστού και δανειολήπτουΞεκάθαρα οι Τράπεζες εξεβίασαν τους δανειοδοτουμένους οι οποίοι πάντοτε βρίσκονται εις την ανάγκην, άλλως δεν θα ζητούσαν το δάνειο, (βλ. Ποινικός Κώδιξ ως προαναφέραμε 404) και διά του τρόπου αυτού έκαναν τον τριμηνιαίον ανατοκισμόνο οποίος όμως ξεκάθαρα επιτρέπεται από τον Αστικό Κώδικα σε αλληλόχρεο λογαριασμό και μόνον. Διά του τρόπου αυτού οι Τράπεζες υπέπεσαν εις το αδίκημα της τοκογλυφίας και συνεχίζουν να υποπίπτουν διά τον λόγον αυτόν πρέπει να τιμωρηθούν όπως προβλέπεται από το νόμο. Είναι αδιανότητον, ότι οι πρόεδροι των δικαστηρίων και οι εισαγγελείς βάναυσα αλλά δικαίως ετιμώρησαν τους τοκογλύφους, ενώ εκώφευσαν και εποίησαν ότι δεν γνωρίζουνμέχρις και του Ανωτάτου Δικαστηρίουεις την ξεκάθαρα παράνομον εκβιαστικήν τοκογλυφικήν πολιτικήν την οποίαν εφήρμοσαν οι Τράπεζες και δη με αναδρομικήν ισχύν, βάσει του Νόμου 1083/30.10.80, ο οποίος εγέννησε το τερατούργημα της 289 Αποφάσεως της Ν.Ε., το ιστορικόν του οποίου νόμου και αποφάσεως ενδεικτικώς αναλύωμεν εις τα κεφάλαια που ακολουθούν διά να αποδείξωμεν ότι τόση παρανομία και τέτοιο έγκλημα κατά του τόπουμόνον σκοπίμως απο προδοτικήν αιτιολογίανμπορούσε να προέλθει.

Ιστορικό

1. Ως σαφώς περιγράφεται εις την υπ' αριθ. 2754/1982 απόφασιν του Συμβουλίου της Επικρατείας, Τμήμα Δ, η απόφασις του Υπουργικού Συμβουλίου περί εγκρίσεως αποφάσεως της Νομισματικής Επιτροπής περί καθορισμού επιτοκίων χρηματοδοτήσεως, ότι δηλαδή τα επιτόκια υπερημερίας εισπράττονται και επί των εν καθυστερήσει τόκων και τελών, ακυρώθηκε ως ούσα εκτός εξουσιοδοτήσεως (Λεπτομέρειες μέσω της αποφάσεως). Η απόφασις αυτή του Συμβουλίου Επικρατείας βγήκε μεν το 1982 αλλά η αίτησις ήταν από τον Ιούλιο του 1980. Οταν η Κυβέρνησις διαπίστωσε ότι το Συμβούλιο Επικρατείας δεν έχει άλλη δυνατότητα παρά να ακυρώσει την απόφαση της, έσπευσε να εκδόσει νόμον διά να καλύψει την παρανομίαν τηςη οποία θα απεκαλύπτετο βέβαια αργότερα.
 
Έτσι, στις 30/10 1980 δημοσιεύθηκε ο νόμος περί αγοράς και πωλήσεως συναλλάγματος και ξένων τραπεζικών γραμματίων.

30.10.1980

2. Εις τον νόμον αυτόν, εις το άρθρον 8, παράγραφος 6, υπάρχει η επίμαχος φράσις , «Η Νομισματική Επιτροπή δι'αποφάσεών της, δύναται να επιτρέπει τον άνευ οιουδήποτε χρονικού ή άλλου περιορισμού εκτοκισμών των οφειλομένων εις τα εν Ελλάδι λειτουργούντα πιστωτικά ιδρύματα τόκων». Την ιδίαν ημέραν εξεδόθη και η απόφασις 289 της Νομισματικής Επιτροπής.
 
Εις το άρθρον 9 του ιδίου νόμου αναφέρεται ότι η ισχύς του παρόντος άρχεται από της διά Προεδρικού Διατάγματος καθοριζομένης ημερομηνίας, εξαιρέσει των διατάξεων του άρθρου 8, των οποίων η ισχύς άρχεται από της δημοσιεύσεως των εις την εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

α) Διατί να υπάρχει τέτοια βιασύνη να ισχύσει μόνον το άρθρον 8 αμέσως, το οποίον έχει την διάταξιν διά τους τόκους, όταν στις 4 Νοεμβρίουδηλαδή μετά από 4 ημέρες, δημοσιεύθηκε το Προεδρικό διάταγμα, από της δημοσιεύσεως του οποίου, ισχύει το σύνολον των άρθρων του νόμου. Αυτή η βιασύνη των 4 ημερών φαίνεται να υποκρύπτει κάτι το οποίο όμως δεν μπορέσαμε να εντοπίσουμε ακόμη.

β) Αλλά πώς μπορεί να ισχύσει το άρθρο 8 πριν ισχύσει το άρθρο 6 παραγρ. Αεις το οποίο σαφώς αναφέρεται ότι ο έλεγχος και η εποπτεία των τραπεζώνόσον αφορά εις την εφαρμογή των διατάξεων τουτρόντοςασκείται κατά τας κειμένας διατάξεις υπό της Τραπέζης της Ελλάδοςενεργούσης εν προκειμένωως οργάνου της Νομισματικής Επιτροπής.
 
Συγκεκριμένα, η Τράπεζα της Ελλάδος εκδίδει ειδικοτέρας οδηγίας ρυθμίζουσας τας σχέσεις μεταξύ των τραπεζών προς αλλήλας και προς την Τράπεζα της Ελλλάδος και μεταξύ αυτών (δηλαδή των τραπεζών) και της πελατείας των, παρακολουθούσα την πιστήν τήρησίν των. Ως εκ τούτου, ο νόμος φάσκει και αντιφάσκει διότι πρέπει να ισχύσει το άρθρον 6 για να ισχύσει και το άρθρον 8, ενώ στο άρθρο 9, λέει να ισχύσει το 8 πριν ισχύσει το 6. Γιατί όλη αυτή η βιασύνη;

                                                                             ***
Το ιστορικό και οι λεπτομέρειες του Ν.1083/30.10.1980: Η αρχή του τέλους για την Ελληνική Βιομηχανία θα συνεχιστεί σε επόμενες αναρτήσεις.

Ακολουθεί μια πρώτη μαθηματική απόδειξη της αύξησης του χρέους (δανείου) ενός πελάτη, το οποίο χρέος αποδεικνύεται τελικά ότι "τρέχει" με γεωμετρική πρόοδο με αποτέλεσμα, ενώ κάποιος έχει δανειστεί 1.000.000 δρχ ή διαφορετικά 1.000.000 ευρώ σε 20 χρόνια να χρωστάει στην τράπεζα 1 δισ. 24 εκατ, δρχ ή αντίστοιχα ευρώ.  

 
                                         

 


 



Εις τον νόμον αυτόν, εις το άρθρον 8, παράγραφος 6, υπάρχει η επίμαχος φράσις , «Η Νομισματική Επιτροπή δι'αποφάσεών της, δύναται να επιτρέπει τον άνευ οιουδήποτε χρονικού ή άλλου περιορισμού εκτοκισμών των οφειλομένων εις τα εν Ελλάδι λειτουργούντα πιστωτικά ιδρύματα τόκων». Την ιδίαν ημέραν εξεδόθη και η απόφασις 289 της Νομισματικής Επιτροπής.

Ο Νόμος 1083/1980 και η Απόφαση 289 της Νομισματικής Επιτροπής έγιναν σκοπίμως για να διαλύσουν την ελληνική βιομηχανία και παραγωγή γενικότερα.

Για παράδειγμα παίρνοντας ως υπόθεση εργασίας ότι το νόμισμα τότε, (δηλαδή η δραχμή) ήταν το σημερινό ευρώ και ότι κάποια βιομηχανία δανειζόταν από τις τράπεζες 1.000.000 ευρώ, στα δυο χρόνια θα όφειλε 2.000.000 ευρώ -διπλασιασμός του αρχικού κεφαλαίου!-, στα 10 χρόνια 32.000.000 ευρώ -32 φορές το αρχικό κεφάλαιο!- και στα 20 χρόνια 1.024.000.000 ευρώ! που φυσικά και η πιο κερδοφόρα επιχείρηση του πλανήτη να ήταν δεν μπορούσε να ανταποκριθεί σε καμία περίπτωση.

Κολοσιαίες επιχειρήσεις -αναφέρουμε ελάχιστα παραδείγματα- όπως η ΙΖΟΛΑ (ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες κλπ.), η ΧΡΩ.ΠΕΙ. (φάρμακα, όπλα, ζωοτροφές, τορπιλάκατοι κλπ.), ΜΑΛΚΟΤΣΗΣ (δίχρονες, τετράχρονες μηχανές, τρακτέρ), ΒΙΑΜΑΞ (αμαξώματα λεωφορείων, 3η θέση στη λίστα με τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις), ΒΟΜΒΥΞ και ΒΟΜΒΥΚΡΥΛ (κλωστοϋφαντουργίες), ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΪΚΗ (κλωστοϋφαντουργίες), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ (ατμάμαξες, γέφυρες, πλοία), ΔΗΜΑΔΗΣ-ΚΑΝΑΚΗΣ (Βόλος-εργοστάσια πετρελαιοκινητήρων), ΑΞΕΛΟΣ (πετρελαιοκινητήρες), ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ (πετρελαιοκινητήρες), ΕΛ.ΒΙ.Λ. (βιομηχανία λιπαντικών) διαλύθηκαν και τα περιουσιακά τους στοιχεία περιήλθαν στις τράπεζες με πρώτη εξ΄ αυτών την Εθνική Τράπεζα. Ο σπουδαίος οικονομολόγος Δ, Μπάτσης είχε επισημάνει τον αντεθνικό ρόλο των τραπεζών και κυρίως της Εθνικής τράπεζας ήδη από τη δεκαετία του 1940. (βλέπε εδώ)

Επιμέλεια: Ξενοφών Οικονομικός (13.1.2015)



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :


ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ