ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ
ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Η Χώρα μας βρίσκεται σε ένα συνεχές μαρασμό και υπάρχει μεγάλη ανάγκη ανεύρεσης μιας βιώσιμης λύσης, η οποία θα προστατεύει τη χώρα, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η εθνική και εδαφική της κυριαρχία και ακεραιότητα, θα προστατεύονται τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών τα οποία αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο του δημοκρατικού πολιτεύματος και που κατοχυρώνονται και προστατεύονται από το Σύνταγμα μας, που με κόπο, μόχθο και πολύ αίμα καταφέραμε να επιτύχουμε μέσα από δεκαετίες πολέμων και αγώνων.
Οι οικονομικοί στόχοι που τίθενται από την ΤΡΟΙΚΑ και την Κεντρική Κυβέρνηση για την εξυγίανση του δημοσιονομικού ελλείμματος είναι στο σύνολο ανέφικτοι να υλοποιηθούν με επιτυχία.
Αυτό σημαίνει ότι το δημοσιονομικό έλλειμμα θ’ αυξάνεται αντί να μειώνεται, το χρέος θα αυξάνεται αντί να μειώνεται, ο πολίτης θα επιβαρύνεται συνεχώς με παράλογες «εισφορές» και φορολογίες που στην ουσία είναι ανέφικτο να εισπραχθούν, οι καταθέσεις θα τίθενται σε συνεχή κίνδυνο, η ανεργία θα αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, το κόστος θα ανεβαίνει δραματικά, η χώρα θα δεσμεύεται, εξαρτάται και θα παραδίδεται όλο και περισσότερο στους δανειστές και θα έχει σίγουρο αποτέλεσμα στο να δημιουργηθούν πολλαπλοί κίνδυνοι για τη χώρα μας και εμάς τους πολίτες γενικότερα.
Ο Δήμος μπορεί να συνδράμει στο να γίνει η περιοχή ο πιο όμορφος, ενεργός, κερδοφόρος και δημιουργικός Δήμος, που να είναι ισχυρό βοήθημα προς τον Πολίτη, αλλά και κατ’ επέκταση για όλη την Ελλάδα και όπου υπάρχει Έλληνας στο παγκόσμιο στερέωμα.
Ο Δήμος θα πρέπει να καλείται να κάνει κάθε πιθανή ενέργεια και προς κάθε κατεύθυνση για να βρεθούν ΑΜΕΣΑ λύσεις γιατί είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ η ΑΝΑΓΚΗ ν’ απεμπλακούμε από τα εγκληματικά μνημόνια της ντροπής όπως επιβλήθηκαν από τους δανειστές και επικυρώθηκαν από την γενική μας Κυβέρνηση, ούτως ώστε να ξεκινήσουμε μια υγιή αναπτυξιακή πορεία προς την πρόοδο και την ευημερία.
Ι. ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ 3 ΤΥΠΩΝ:
Α) ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ,
Β) ΜΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ &
Γ) ΕΞΑΓΟΡΑ ΧΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Α. ΜΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ: Κοινής ωφελείας & χαρακτήρα/ Ανθρωπιστικής βοήθειας:
Το κόστος αυτό περικλείει όλα τα έργα που δεν έχουν έσοδα (δρόμοι, νερό, σχολεία,γηροκομεία, πυρόσβεση, κτλ)
Χρειάζονται τα χρήματα για την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΕΝΑΡΞΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
Β. ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ- ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ: Έργα που μπορούν να επιφέρουν εισοδήματα:
Χρειάζονται χρήματα για την κατασκευή, έναρξη, λειτουργία και συντήρηση και μελλοντικές αλλαγές αλλά συνάμα παράγουν χρήματα.
Τα έργα «Β» θα μεταφερθούν άμεσα ως κληροδότημα στο Δήμο και θα διατηρηθεί η διαχείριση τους από τον Θεματοφύλακα μέχρι να αποπληρωθούν όλα τα έργα και να μπορέσει να ελευθερωθεί η περιουσία του.
Όλα τα έσοδα που θα προκύψουν από τα’ ανταποδοτικά έργα, θα κατατίθενται στο Ειδικό Ταμείο που θα δημιουργηθεί υπό την εποπτεία του «Θεματοφύλακα» Αρτέμη Σώρρα, από όπου θα καλύπτονται τα έξοδα εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης όλων των έργων (Α, Β & Γ) συν τα κεφάλαια για την αποπληρωμή του αρχικού κεφαλαίου προς το «Ταμείο» (2 % ή και περισσότερο αν είναι δυνατόν ανά έτος x 50 έτη- αποπληρωμή).
Το σύνολο των έργων σταδιακά και ανάλογα με την περίπτωση, θα μεταφερθούν ως δωρεά και χωρίς αξιώσεις, ελεύθερα βαρών, με πλήρη νομή και κατοχή προς το Δήμο/Δημόσιο.
Μέχρι όμως αποπληρωθεί το σύνολο των κεφαλαίων πίσω στο αρχικό ταμείο από όπου θα παρθούν τα χρήματα προσωρινά από τον Αρτέμη Σώρρα (που ενεργεί ως ο Θεματοφύλακας δεσμεύοντας δική του περιουσία), ο ίδιος Θεματοφύλακας, θα διατηρήσει τη διαχείριση όλων των έργων και αφού πληρωθούν πίσω τα κεφάλαια και ελευθερωθεί η περιουσία του τότε θα μεταφερθεί και η διαχείριση προς το Δήμο/ Δημόσιο.
Μερικά έργα όπως οι δρόμοι, νερό κτλ θα χαίρουν μιας ειδικής άλλης διαδικασίας και ακολούθως της ελληνικής νομοθεσίας που διέπει τα δημόσια έργα.
Με τον τρόπο αυτόν, ο Δήμος δεν θα ξαναχρειαστεί ποτέ δάνεια από το Κράτος ή/ και τρίτους.
Με μια καλή διακυβέρνηση, ο κάθε Δήμος θα καταστεί ένας υγιής και δυνατός Φορέας και θα είναι παράδειγμα προς μίμηση ως το στολίδι της υφηλίου.
Έχουμε ήδη ετοιμάσει ένα κατάλογο που αφορά όλες τις ενότητες πιθανών έργων και που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εργασιών.
Εάν υπάρχει κάτι που ο Δήμος ενδιαφέρεται να προθέσει ή/και να αφαιρέσει, μπορεί να το κάνει και ο προϋπολογισμός θα αλλαχθεί αναλόγως.
Ο προϋπολογισμός που αναλογεί στον εκάστοτε Δήμο, υπολογίζεται με ειδική φόρμουλα επί του συνολικού ποσού κάθε ξεχωριστής ενότητας έργων όπως εμφαίνονται στο παράρτημα «Βα» και υπολογίζεται λαμβάνοντας γνώση των τοπικών δεδομένων όπως του πληθυσμού και έκτασης του Δήμου, οικονομικής κατάστασης, υφιστάμενων υποδομών, ενεργειακών αναγκών, μορφολογικών (Ορεινή, Παραθαλάσσια, Παραλίμνια περιοχή κτλ), γεωλογικών, κλιματικών ιδιαιτεροτήτων, δάση, χλωρίδα και πανίδα,αρχαιολογία, εμπορικών δραστηριοτήτων, της γεωστρατηγικοπολιτικής σημασίας κτλ.
• Επειδή, μπορεί για πολλούς Δήμους να μην υπάρχει η δυνατότητα να υλοποιηθούν κάποια από τα έργα που περιγράφονται στην μερίδα του, αλλά να είναι σημαντικό να γίνουν για να μπορέσει να γίνει η κάθετη ανάπτυξη και να έχει επιτυχία το όλο σύνολο, στην περίπτωση αυτή θα γίνονται επενδύσεις σε άλλους Δήμους, ακόμα και κοινοπραξίες, π.χ. λιμάνια, αέριο, νερό, αγροτική γη κτλ
Αφού συνυπολογιστούν τα πιο πάνω, βάσει της εξίσωσης αναλογιών δημιουργείται το πλαφόν για την κάθε ενότητα, είδος έργου και σύνολο που αναλογεί για τον εκάστοτε Δήμο.
Αυτό γίνεται στο αρχικό στάδιο και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟ. Οι σωστές ειδικές μελέτες θα υλοποιηθούν αφού κατέβουν τα χρήματα.
Γ. Εξαγορά των ιδιωτικών ή/και δημόσιων χρεών των Δημοτών ή/ και του Δήμου από τράπεζες, Δημόσιο, εξωτερικούς δανειστές
Ως έργο μπορεί επίσης να υπολογιστεί η αναχρηματοδότηση - εξαγορά των χρεών/
δανείων του Δήμου, των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων προς τις τράπεζες ή/ και το δημόσιο.
Δηλαδή, σε συνεργασία με το Δήμο και με ειδικές ρυθμίσεις, θα μπορεί το ειδικό ταμείο κάτω από την εποπτεία και λειτουργία του κου Σώρρα, να παρέχει τα χρήματα στο ν’ αποπληρωθούν τα δάνεια προς τις τράπεζες/ δημόσιο, να δοθούν καλύτεροι όροι αποπληρωμής (μέχρι και 30 - 35 χρόνια), άτοκα ( 0 % επιτόκιο), με δικαίωμα αποπληρωμής νωρίτερα χωρίς καθόλου έξοδα και θα δοθούν και περίπου δύο (2) χρόνια περίοδο χάρητος κτλ ούτως ώστε να αποφευχθούν οι κατασχέσεις από τις τράπεζες των περιουσιών των συμπολιτών μας και να μπορέσει να ανασυγκροτηθεί η αγορά.
Το ίδιο μπορεί να γίνει και για την αποπληρωμή των χρωστουμένων προς ΙΚΑ, Εφορία, εξωτερικούς δανειστές κτλ.
Την ίδια στιγμή, με τα έργα που θα γίνονται στην περιοχή, θα μπορούν οι Δημότες και οι επιχειρήσεις να εργαστούν και μέρος των εσόδων τους (το αναλογούν ποσό θα είναι πολύ μικρό αφού θα κερδίσουν 30 - 35 χρόνια αποπληρωμής) θα μπορεί να παρακρατείται για την αποπληρωμή του δανείου τους.
Έτσι σιγά σιγά, θα αποπληρωθεί το χρέος από έσοδα που θα προκύπτουν από τηνεργασία τους και έτσι δεν θα επηρεαστεί ούτε θα επιβαρυνθεί ποτέ κανείς.
Αυτά θα συζητηθούν με μεγαλύτερη ανάλυση όταν και εφόσον έχουμε κοινό επίπεδο συνεργασίας με τον εκάστοτε Δήμο.
https://www.artemis-sorras.gr/meros-domisis-hrimatodotisis-ellada-kypro
ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΥΨΟΥΣ 12.000.000.000 €
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟΥ
http://dimoi.oramaellas.gr/325-dimoi/#01
ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΩΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΕΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ -ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου