ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021

Europol: Η διαφθορά στη δημόσια διοίκηση «συντηρεί» το οργανωμένο έγκλημα!

 

 

Σύμφωνα με αναλύσεις αστυνομικών ερευνών, το 60% των συμμοριών στην Ε.Ε. εμπλέκονται με διεφθαρμένους κρατικούς υπαλλήλους
Η διαφθορά στη δημόσια διοίκηση είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του οργανωμένου εγκλήματος. Με αυτή τη φράση συνοψίζει την ανάλυσή της η Europol για το οργανωμένο έγκλημα στην Ε.Ε. Μέχρι αυτό να γίνει απολύτως σαφές στην Ελλάδα, στην… Μπογκοτά θα λένε: «Αθήνα γίναμε»!
  • Του Μάνου Μεϊμαράκη

Η διαφθορά είναι το κύριο χαρακτηριστικό των εγκληματικών δραστηριοτήτων, με διεφθαρμένους κρατικούς αξιωματούχους να εντοπίζονται σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας και σε υποθέσεις από απλές δωροδοκίες μέχρι πολύπλοκα σχήματα διαφθοράς με τζίρους δισεκατομμυρίων σε ένα αρκετά ευρύ φάσμα εγκληματικών δραστηριοτήτων, από τη διακίνηση καυσίμων, ναρκωτικών και λαθραίων τσιγάρων, στα εγκλήματα κατά της ιδιοκτησίας, στα φορολογικά εγκλήματα, στην εκμετάλλευση ανθρώπων, στις απάτες, μέχρι και στη διακίνηση παράνομων μεταναστών.

Σε όλη την Ε.Ε. σχεδόν το 60% των εγκληματικών ομάδων εμπλέκονται με διεφθαρμένους κρατικούς υπαλλήλους, με το οργανωμένο έγκλημα να εξαπλώνεται σαν Λερναία Ύδρα, επισημαίνουν οι αναλυτές της Europol. Τονίζουν δε ότι η διαφθορά στη δημόσια διοίκηση διαβρώνει την έννομη τάξη, αποδυναμώνει τους θεσμούς, υποσκάπτει την οικονομία και είναι η βασική απειλή η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί στον αγώνα κατά του οργανωμένου εγκλήματος.

Αποσπάσματα για τη διαφθορά στη δημόσια διοίκηση και τη διαπλοκή με το οργανωμένο έγκλημα

Πιο απλά, αν το έγκλημα δεν χτυπηθεί στη ρίζα του, που είναι η διαφθορά της δημόσιας διοίκησης, ο «πόλεμος» που προ ημερών κήρυξε στο «οργανωμένο έγκλημα», όσο αγνές προθέσεις και να έχει, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη θα είναι ακόμα ένα πολιτικό πυροτέχνημα.

Η έκθεση ανάλυσης απειλών της Europol για το οργανωμένο έγκλημα στην Ευρώπη

Το οργανωμένο έγκλημα στην Ελλάδα

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ευρήματα της Europol πηγάζουν από αναλύσεις σε στοιχεία από εκατοντάδες αστυνομικές έρευνες και επιχειρήσεις ετησίως σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό το οποίο ουσιαστικά αναδεικνύει η Europol είναι ότι το οργανωμένο έγκλημα και στην Ελλάδα δεν αρχίζει και τελειώνει σε έναν φάκελο με 500 ονόματα, σε 14 εγκληματικές οργανώσεις ανθρώπων της νύχτας και σε τέσσερα μεγάλα αφεντικά. Αυτοί όλοι είναι μόνο μία υποκατηγορία του οργανωμένου εγκλήματος εν γένει, το οποίο διαπλέκεται απευθείας με διεφθαρμένους κρατικούς αξιωματούχους επί σειρά ετών.

Αλλά όλα αυτά στην Ελλάδα είναι «ψιλά γράμματα». Πάντως οι δολοφονίες και τα ξεκαθαρίσματα μεταξύ ανθρώπων της νύχτας και των συμμοριών μεταξύ τους δεν απασχολούν τους πολίτες. Δεκάρα δεν δίνει κανείς αν αντίπαλες συμμορίες εκβιαστών και διακινητών ναρκωτικών εκτελούνται μεταξύ τους με καλάσνικοφΑπασχολεί όμως πολύ σοβαρά τους πολίτες, όταν αυτά συμβαίνουν σε πλατείες όπου παίζουν ανέμελα τα παιδιά τους, με την Αστυνομία να εμφανίζεται αργότερα για να αποκλείσει με αστυνομική κορδέλα τη σκηνή του εγκλήματος.Το γεγονός ότι οι πληρωμένοι δολοφόνοι άρχισαν να ξυπνούν από το χάραμα, εκτελούν όποιον θέλουν, όπου θέλουν, όπως θέλουν, δοθέντος ότι πριν από τις εκτελέσεις έχουν προηγηθεί παρακολούθηση και συλλογή πληροφοριών για τη ρουτίνα των θυμάτων και κατόπιν σχεδιασμός, εκτέλεση και διαφυγή, είναι ακόμα μία ισχυρή ένδειξη που δείχνει πως η Αστυνομία είναι απασχολημένη αλλού.Η κυβέρνηση αρνείται να κοιτάξει κατάματα την καθημερινότητα που βιώνουν οι πολίτες σε όλη τη χώρα, επιχειρώντας συστηματικά τελευταία να υποβαθμίσει επικοινωνιακά μια σειρά από άγριους φόνους και εγκλήματα σαν να μη συνέβησαν ή σαν να έπρεπε να συμβούν για στατιστικούς λόγους.

Έγκλημα κατά της ιδιοκτησίας

Το οργανωμένο έγκλημα κατά της ιδιοκτησίας (οι κλοπές, οι ληστείες, οι διαρρήξεις και οι απάτες), είναι αυτό που επηρεάζει άμεσα την καθημερινότητα, έχει άμεσο αντίκτυπο στις ζωές των πολιτών, διαιωνίζει τα συναισθήματα ανασφάλειας που βιώνουν οι πολίτες, όπως διαπιστώνουν οι αναλυτές της Europol. Μάλιστα, το φαινόμενο έχει αρχίσει να αποκτά διαστάσεις ασύμμετρης απειλής για την εσωτερική ασφάλεια των χωρών της Ε.Ε.

Στην Ελλάδα είναι εκατοντάδες οι εγκληματικές ομάδες κλεφτών, διαρρηκτών, απατεώνων και ληστών που δρουν ανεξέλεγκτα και λυμαίνονται τη χώρα. Το 60% των ληστειών ενεργούν ομάδες από δύο έως έξι άτομα, με τις ληστείες με σωματική βία να είναι η πιο επικερδής εγκληματική δραστηριότητα σε αστικές και απομακρυσμένες περιοχές.

Άλλαξε το περιβάλλον ασφαλείας

Το περιβάλλον ασφαλείας στην Ευρώπη αλλά και στην στην Ελλάδα άλλαξε ριζικά τα τελευταία χρόνια και μάλιστα αιφνιδίως υπό το βάρος των αλλεπάλληλων επιθέσεων και των διαρκών απειλών επιθέσεων ισλαμιστικών οργανώσεωνΟι Αρχές στην Ευρώπη απέσπασαν μεγάλες αστυνομικές δυνάμεις από τη δημόσια ασφάλεια, μετακύλισαν το βάρος στην προστασία υψηλών προσώπων και κρίσιμων υποδομών, αφήνοντας όμως γυμνούς και απροστάτευτους τους πολίτες τους έναντι πολλών και διαφορετικών κινδύνων. Μεγάλη αστυνομική δύναμη και στην Ελλάδα διατάχθηκε να προστατεύει πρόσωπα υψηλής αξίας, κρίσιμες υποδομές, ακόμα και άδεια κτίρια.

Όταν οι τρομοκράτες άρχισαν να διαπιστώνουν ότι στον ευρωπαϊκό χώρο δεν μπορούν να πλήξουν στόχους υψηλής αξίας, άρχισαν να σχεδιάζουν επιθέσεις σε πολυσύχναστα σημεία με εκατοντάδες νεκρούς και χιλιάδες τραυματίες, με τις εγκληματικές ομάδες και τις οργανώσεις ληστών και διαρρηκτών όμως να προσαρμόζονται στο νέο περιβάλλον και να αναζητούν αφύλακτες περιοχές σε μεγάλα αστικά κέντρα και απομακρυσμένες περιοχές.

Η μαζική διάθεση αστυνομικών δυνάμεων στην προστασία στόχων «υψηλής αξίας» ευνόησε δραστικά τα εγκλήματα κατά της ζωής και της ιδιοκτησίας των πολιτών σε ολόκληρη την Ευρώπη, όχι μόνο στην Ελλάδα. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, τα τελευταία προπύργια καταστολής της εγκληματικότητας, τα τοπικά τμήματα ασφαλείας, έχουν κι αυτά κυριολεκτικά αποδεκατιστεί.

Οι ληστές θα γίνονται όλο και πιο βίαιοι

Σε κάθε περίπτωση, είναι απολύτως πλασματική η εικόνα για την εγκληματικότητα στην Ελλάδα, όταν επιχειρείται να συγκριθεί με την εγκληματικότητα σε άλλες χώρες της Ε.Ε., διότι τα μορφογενετικά χαρακτηριστικά του εγκλήματος ποικίλλουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Η Ελλάδα είναι πολύ μικρή χώρα για να υποφέρει από τόσο βαριά εγκληματικότητα, με σχεδόν μία δολοφονία την εβδομάδα, ακόμα και δύο δολοφονίες μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο.

Τις φιλότιμες προσπάθειες να κρατηθούν όρθια τα καθησυχαστικά προσχήματα διαψεύδουν καθημερινά τα συμβάντα κλοπών, διαρρήξεων και ληστειών σε όλη τη χώρα, ενώ είναι πολλαπλάσια τα περιστατικά τα οποία δεν καταγράφονται καν στα τμήματα, μια και οι πολίτες φοβούνται να τα καταγγείλουν.

Οι επιθέσεις σε πολίτες από εγκληματικές ομάδες ληστών δεν αναμένεται να μειωθούν, στην Ευρώπη ανησυχούν διότι προβλέπεται να γίνουν ακόμα πιο βίαιες, και μάλιστα από εγκληματικές ομάδες οι οποίες μετακινούνται συστηματικά μεταξύ νομών, περιφερειών, ακόμα και μεταξύ κρατών, για να μην εντοπίζονται, αλλά και για να ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες σύλληψής τους. Κλοπές, διαρρήξεις, ληστείες και απάτες παρέχουν στους δράστες άμεση πρόσβαση σε μετρητά, επειδή στην κατοχή των θυμάτων βρίσκουν είτε μετρητά είτε πολύτιμα αντικείμενα, τα οποία στη συνέχεια πωλούν σε αποδέκτες προϊόντων εγκλήματος.

Επιτακτική η ανάγκη για προληπτική αστυνόμευση

Στην Ελλάδα τα δίκτυα αγοραπωλησίας κλεμμένων αντικειμένων είναι ιδιαιτέρως εκτεταμένα. Σε σύνολο ο τζίρος από κλοπές, διαρρήξεις, ληστείες και απάτες αγγίζει εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ωστόσο δεν υπάρχει ανάγκη όλο αυτό το χρήμα να περνά μέσα από οργανωμένες δομές ξεπλύματος μαύρου χρήματοςΠοτέ αυτή η κατηγορία εγκληματικών ομάδων και οργανώσεων που συνιστούν ζωντανή, μόνιμη και ζωντανή απειλή ακόμα για τις κοινωνικές ισορροπίες δεν στοχοποιήθηκε συνολικά από τις Αρχές.

Η χώρα πληρώνει πολύ βαρύ τίμημα πολλά χρόνια σε ανθρώπινες ζωές για τις αναχρονιστικές εμμονές ταξιάρχων και στρατηγών δεινοσαύρων σε πρότυπα αντιμετώπισης της εγκληματικότητας περασμένων δεκαετιών. Έφτασε η ώρα που η προληπτική αστυνόμευση αρχίζει να σημαίνει πολλά περισσότερα για τον μέσο πολίτη από την καταστολή.

ΠΗΓΗ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.


ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ 36,18755 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
delagrammatika@gmail.com
6976653520


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ